تماشای فیلم مستند "طرح برنده"- اثری از مرحوم خسرو سینایی

 | تاریخ ارسال: 1401/12/19 | 


کوکورو
با همکاری جمعی از دانشجویان رشته های مختلف دانشکده و همکاری انجمن های گروه های مربوطه، سومین رویداد خود را در روز سه شنبه مورخ شانزدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در خانه اردیبهشت محله عودلاجان برگزار کرد.



 سومین نشست کوکورو با هدف ایجاد تعامل بیشتر شرکت کنندگان در مسابقه و ایجاد ارتباط بیشتر بین آنها در راستای تشکیل تیم ها اتفاق افتاد. همچنین شرکت کنندگان به منظور قرار گیری در جریان مسابقه و تیم سازی و همراه شدن با روند مسابقه در کوچک ترین سینمای عالم در خانه اردیبهشت عودلاجان  به تماشای مستندی از خسرو سینایی به نام "طرح برنده" که روایتگر مسابقه معماری مجموعه آتی سنتر بود نشستند.



در مرحله بعد خانم دکتر شاهین راد با مروری بر مهم ترین درس آموزی ها از فیلم، به شرح فرایند پیشروی مسابقه پرداختند و جلسه پرسش و پاسخ در محیط خانه اردیبهشت برگزار شد.  همچنین پس از پذیرایی از دانشجویان، مدیریت محترم خانه اردیبهشت آقای مهندس مرباغی به شرح فرایند پروژه مرمت و احیای این خانه و پلاک های مجاور آن و رویکرد پرداختن به بافت های تاریخی پرداختند.




"کوکورو" مجموعه رویدادهای جمعی و آموزشی است که با هدف توانمندسازی و آشنایی گروه های مختلف با یکدیگر به منظور شرکت در مسابقه اصلی " طراحی فضاهای باز و جداره های پردیس تهران"، به جریان افتاده است، هر یک از رویدادها (نشست، وبینار، فیلم های مستند، کارگاه های آموزشی) با هدف معینی اماده و به کمک و مشارکت بچه ها اجرا میشوند.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 272 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر