جلسه گفتگو در مورد ایده پردازی بخش های مختلف سایت تهران دانشگاه- چهارشنبه ۱۰-۱۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/12/18 | 
دومین نشست کوکورو با همکاری جمعی از دانشجویان رشته های مختلف دانشکده و همکاری انجمن های گروه های مربوطه، در روز چهارشنبه مورخ دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در کلاس دویست و شش برگزار شد.
 
"کوکورو" مجموعه رویدادهای جمعی و آموزشی است که با هدف توانمندسازی و آشنایی گروه های مختلف با یکدیگر به منظور شرکت در مسابقه اصلی " طراحی فضاهای باز و جداره های پردیس تهران"، به جریان افتاده است.
 
هر یک از رویدادها (نشست، وبینار، فیلم های مستند، کارگاه های آموزشی) با هدف معینی اماده و به کمک و مشارکت بچه ها اجرا میشوند.

دومین نشست کوکورو با هدف گفت و گو پیرامون ایده های داده شده توسط دانشجویان برای قسمت های مختلف محدوده، اشنایی بیشتر بین گروه های موجود و برطرف کردن سوال ها و ابهام های انها برگزار شد.
هدف این تمرین، جلب توجه دانشجویان به ویژگی های مثبت و منفی سایت بود.

نشست در سه بخش برگزار شد، بخش اول به توضیحات و بیان نکات و راهنمایی ها در خصوص مسابقه اختصاص پیدا کرد، مطالبه گری گروه های شرکت کننده برای توانمندسازیشان در مسابقه، توجه به بحث های فنی، شناخت و تحلیل سایت و عوامل تاثیر گذار در اجرایی شدن طرح برنده جزو صحبت های مطرح شده از طرف اساتید حاضر در جلسه بودند.
 
بخش دوم با مشارکت حاضران در جلسه، ویژگی ها و مسائل سایت بر اساس تجارب شخصی، مطرح و دسته بندی شد و داوطلبان هم ایده های پیشنهادی شان برای قسمت های مختلف سایت را مطرح کردند و با یکدیگر به گفتگو نشستند.


بخش اخر هم به اعلام اولیه مسابقه اصلی اختصاص یافت. مسابقه ای که در آن، فضاهای باز و جداره های سایت دانشگاه به عنوان کلیتی واحد در نظر گرفته میشود و دانشجویان می توانند در قالب گروه های ۳ تا ۵ نفره، در آن شرکت کرده و طرح های پیشنهادی شان را ارائه دهند. در پایان، برای قدرانی از ایده پردازان (تمرین اول) کوکورو هدیه ای به رسم یادگاری اهدا شد.  

برای اطلاعات تکمیلی در خصوص مسابقه میتوانید عضو کانال کوکورو در تلگرام به نشانی kokoroo_khu  شوید.
 


  
                                               

 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 317 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر