وزیر علوم در جمع پرشور دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1394/12/19 | 

به گزارش روابط عمومی مراسم آغاز احداث برج آموزشی و افتتاح آزمایشگاه مرکزی روز سه شنبه  94/12/18با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر سبحان اللهی رئیس دانشگاه و جمعی از استادان، کارمندان و دانشجویان در سالن 17 شهریور برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، کلیپ کوتاهی در باره ی دانشگاه پخش شد. دکتر بهادر باقری، مدیر حوزه ی ریاست و روابط عمومی، برنامه را اعلام کرد و متن ادبی تاثیرگذاری برای خوشامد گویی به جناب وزیر و حاضران و معرفی پیشینه ی پرافتخار دانشگاه خواند. پس از آن، کلیپی در باره ی بازسازی ساختمان پروین اعتصامی پخش شد، دکتر رضایی مدیر محترم آزمایشگاه مرکزی در باره ی این آزمایشگاه و اهمیت و ضرورت آن صحبت کرد.

آقای دکتر سبحان‌اللهی، رییس دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به وزیر علوم، خلاصه ای از عملکرد دانشگاه در دوسال مدیریت خود ارائه کرد و با تأکید بر این که رویکرد این دانشگاه توجه به ارزش‌هایی است که نظام بر آن پایه‌گذاری شده است، افزود: همواره شایسته سالاری در زمینه ی جذب هیات علمی، توسعه ی فضای فیزیکی، تاکید بر بین‌المللی شدن دانشگاه، انضباط مالی، تقویت روابط عمومی و ... جزو اهداف دانشگاه محسوب ‌شده است.

آنگاه دکتر ناصر سارلی مدیر محترم اداری و یکی از اعضای هیات مدیره ی شورای صنفی اعضای هیات علمی، بیانیه ای از جانب استادان قرایت کرد. در پایان وزیر علوم در باره ی دانشگاه خوارزمی و جایگاه علمی آن سخنرانی مهم، روشنگر و امیدبخشی داشت. پس از آن وزیر با حضور گرم هیات همراه، رییس و استادان دانشگاه خوارزمی، آزمایشگاه مرکزی را افتتاح کرد و کلنگِ ساختِ ساختمان ۱۵ طبقه ی آموزش دانشگاه را به زمین زد. برنامه با پذیرایی از مهمانان ارجمند پایان یافت.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6493 بار   |   دفعات چاپ: 726 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر